Jeramkini

Aman Makmur di Bawah Satu Naungan.

Warkah Dari Seberang  

Admin : Berikut disiarkan warkah yang diltulis oleh Pengarah MTD, Hj Razali yang dikirimkan melalui mel elektronik. Warkah ini sudah beberapa ketika dikirimkan, tetapi dengan kesibukan masa dan tugasan yang banyak, ianya sedikit terlewat. Maaf...

Assalamualaikum, wrbth.

1. Sepanjang ke bulan tiga saya di sini, pelbagai peristiwa, isu, tragedi menimpa dalam konteks jemaah dan perjuangan. Moga-moga sdr dan sekalian sahabat sentiasa memerhatikan suatu peristiwa yang berlaku dgn penuh minat, sabar, tawakkal dan teguh dgn emosi yang sentiasa stabil. Semua perkara yg berlaku jua dgn izinNya.

2. Mudah-mudahan sdr juga cekal, dan sentiasa mencari ruang utk memperkemaskan agenda dan arah perjuangan.

3. Saya rasa sedih dan simpati kerana melihat dari jauh apa yang berlaku sejak-sejak akhir ini yg melanda tanah air kita dan jemaah, pilihanraya kecil, karenah Ibrahim Ali, isu EXCO selangor & Kedah, kematian MP Bukit Gantang termasuk kerajaan Perak & MBnya.

4. Saya juga terasa amat sedih kerana tidak mampu bersama-sama sdr dan sahabat utk terlibat dgn jasad, roh dan pemikiran kerana masih berada di sini.

5. Saya mungkin akan berada lebih lama sehingga tahun hadapan dan nampaknya, mesyuarat agung kawasan tahun ini, saya juga akan terlepas hadir dan saya doakan ianya berjalan dgn baik.

6. Ini juga bermakna, jawatan yang saya sandang, akan berakhir sehingga mesyuarat kawasan yg akan menjelang.

7. Saya rasa wajar dilantik tenaga dan pemimpin baru, dan jika sdr ada kesempatan, bolehlah majukan perkara ini kpd pimpinan kawasan yg ada kini atau yg akan memimpin kawasan sesi selanjutnya. Saya rasa kurang manis saya memegang jawatan tanpa melakukan sesuatu kerja.

8. Saya rasa sdr mampu utk melakukannya dgn bantuan dan kerjasama teman-teman yg lain.

9. Saya doakan sdr sentiasa istiqamah dgn segala cubaan dan ujian yg mendatang. Saya rasa terhibur juga dgn macam-macam e-mel yg dihantar dan dgn membaca blog sedia ada, khususnya Jeramkini yg diselenggara oleh sdr Khairol.

10. Kirim salam saya kpd semua AJK MTD Jeram dan saf kepimpinan Kawasan.

Yang ikhlas,

Razali

Subscribe Update Terkini Melalui Email
AddThis Social Bookmark Button

0 Komentar

Post a Comment