Jeramkini

Aman Makmur di Bawah Satu Naungan.

Kerajaan Selangor Anjur Program Bertemu Rakyat  

SHAH ALAM, 17 Nov - Kerajaan negeri Selangor akan mengadakan program Hari Bertemu Pelanggan Bersepadu peringkat negeri setiap tahun untuk memberi peluang orang ramai mendapatkan maklumat, kaunseling dan sebagainya.

Program tersebut akan dimulakan pada 18 November (Selasa) bermula jam 9.30 pagi hingga 5 petang di ruang legar Kompleks PKNS, Shah Alam.

Pendekatan itu merupakan salah satu usaha pihak kerajaan melalui penglibatan jabatan dan agensi kerajaan turun padang bagi menyebarkan maklumat terkini serta membantu orang ramai menyelesaikan masalah.

Terdapat 28 buah jabatan dan agensi yang terlibat dalam menjayakan program ini, seperti Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), Pejabat Pilihan Raya Selangor, Jabatan Imigresen, Jabatan Pertanian, Jabatan Perkhidmatan Veterinar, Jabatan Kebajikan Masyarakat dan sebagainya.

Mereka yang memerlukan maklumat berhubung Dasar Merakyatkan Ekonomi Selangor seperti skim mesra usia emas, hadiah anak masuk universiti, Tabung Warisan Anak Selangor (Tawas) dan Ibu Tunggal boleh mendaftar serta mendapatkan khidmat di kaunter jabatan atau agensi terlibat.

Selain itu soalan kuiz serta pameran disediakan oleh beberapa jabatan dan agensi bagi menceriakan pengunjung yang hadir dalam program tersebut.

Berita penuh di www.harakahdaily.net

Subscribe Update Terkini Melalui Email
AddThis Social Bookmark Button

0 Komentar

Post a Comment